Kvällstankar

Delar med mig av mina kvällstankar..

Undrar om jag e redo för ett förhållande.. Skönt o ha nån som kommer o går lite som jag vill.. Det är det ultimata just nu.. Eller ett stadigt förhållande kanske MEN inte här i Kramfors!

Jag har bestämt från början sen jag blev ensam att all min tid som jag kan ge Nikko ska jag ge honom. Det har jag även gjort! Är jätte glad över det.. Har gett mig chansen att hitta tillbaka till den jag är. Tror att det hade blivit kaos om jag hittade en ny direkt som skulle komma in i Nikkos o mitt liv. Konstigt för både Nikko och mig. Att hoppa in i något nytt direkt hade inte fått mig o må bra tror jag..

Jag har verkligen tagit den rätta vägen. Stolt över mig själv som lyssnade på mig själv. Händer inte ofta! :P  Även fått följa Nikkos minsta lilla framsteg. Överlycklig! ♥
Mår bra i både hjärta och själ nu när jag funderar, e lixom nöjd.
Vissa stunder har det vart tufft.. men har ändå ridit ut stormen på bästa sätt. Har även saknat att leva med någon och dela med mig av mitt liv till någon. Men ganska fort har den tanken försvunnit oftast.. Har trivts "ensam"! Hade aldrig pallat med.. Och tänk va roligt jag har haft på vägen!! :D
Är så tacksam för ALLA vänner och familj jag har runt omkring mig o Nikko.. Ni finns alltid där oavsett. Tacksam♥

Ska bli spännande o se vart vinden bär oss här näst :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0