Gonatt

Sitter här i dimman :) Rätt skönt.. Lagom dåsig, lagom trött, lagpm nöjd :) 

Har lekt DVD mekaniker efter att småfingrr vart o stoppat in 7 skivir in i DVDn samtidigt.. När jag fråga vart hans filmer va pekade han bara på DVDn o sa dääär mamma! Skit nöjd.. Men men som den allfixaren jag e kirrade jag det genom att dissikera DVDn :)

Har varit o handlat.. Gick som att jag gjort på mig.. Men vad ska jag göra! Fick hjälp med kassen hem iaf :)

Nikko har lekt med grannarna. Skönt o bqra få vara en stund :)

Min pappa har ringt ca 10 gånger idag.. Kan bli lite jobbigt. Han var på väg hit för att vara med Nikko o hjälpa till här hemma. Från Finland. Gulle pappa :) Jag hejdade honom o sa att det onödigt dyrt. Han kommer inte i veckan utan troligtvis nästa vecka istället. Blir ju barnledig o helgen!!!!! :P Men idag kände jag hur mycket jag saknar honom. Älskar dig pappa! Du finns alltid där ändå på ditt lilla sätt. ♥

Just nu: ett konstigt soffläge med American Dad, messar.
Kommer att  ske: Dusch o gonatt

Mitt hjärta





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0