Blommor

Jag behöver mer blommor här hemma! E nästan helt blomlös.. Kan vara för att jag inte har nå gröna fingrar?.. Men har köpt två blommor till köksfönstret nu! :) Tar väl ett år för nästa köp av nån blomma... :P

En tråkig sak.... Kan inte åka till sthlm nästa helg :/ Tråkigt! Men det kommer fler tåg.

Saknar min familj, speciellt pappa! Vi pratar 1-3 ggr per dag. Men Nikko o han pratar mest.. Nikko kan komma helt plötsligt med mobilen.. Ringa Ukki mamma.. Ja sakna Ukki. Sen ringer han honom o säger det o sen avslutar han Älka dig ukki pusspuss  sååå sött! kan även vara Miretta eller Harri han vill ringa självmant.

Han surrar så mycket nu.. Jag frågade honom vad han hade gjort på dagis.. Han satt tyst en stund sen sa han klockrent.. Vet inte.. ! Coolt! En till ny grej.. Jag frågade något i bilen på väg hem från dagis - Vad sa du mamma....!! Låter så sött från hans mun. Döööör inombords av lycka o kärlek! 
Sen har han börjat sjunga jätte mycket. Jag kan få riktiga glädjetårar när jag hör honom ligga o sjunga i sin säng innan han somnar eller när han leker. Sen kan han plötsligt säga. Nikko jätte duktig sjunga mamma! Så ler han brett haha Min gullrumpa!!


Det e så kul när han gör sig förstådd. Kul när det går framåt och jag e så stolt över min lilla grabb ♥
Jaaa säkert jätte tråkigt o läsa om men LÄÄÄS INTE DÅÅÅÅÅ :P  Jag kan skriva hur mycket som helst om Nikkos hyss bara för att jag älskar honom och att jag kan! :D

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0