Amazing

Jag e lite av en fåfäng typ.. Inte så farligt men just det här med smink när man går utanför dörren. Jag kan gå utan typ till affären o så men helst inte.. Jobbet o så absolut på med makeup!

Nu har jag i en veckas tid gått till jobbet UTAN smink! Inte för att jag vill.. nej nej.. Mitt ena öga e mongo! Har fått ögoninfla tror jag.. har gått med ett öga som e hälften så stort som det andra för att det e lite svullet o rött.. SNYGGT! Har som sagt gått med mongoöga i en vecka nu o idag tog jag tag i saken. Fick ögondroppar utskrivet TACK FÖR DET! :)  När jag klev in där så sa hon - Oj.. har du gått med ögat sådär en vecka? Vad jobbigt det måste va.. Ser du något på det ögat? Jag ska inte ens ta på den utan du får ögondroppar utskrivet direkt så att bakterierna försvinner. Jag har inte tyckt att det verkade så farligt haha Visst att jag ser lite suddigt men har vant mig med känslan av att ha skräp i ögat.. Precis så det känns!

Nu hoppas vi på att det blir bättre och att jag slipper mitt lillöga :P  OCH ATT JAG KAN BÖRJA SMINKA MIG IGEN. Det e ju jaaag.. Känns tomt.. o jag kan inte ens vänja mig vid det här. Känner mig fräshare med makeup helt enkelt :)



Min lillbebis sover gott o jag med om en stund

Gonatt sötnötar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0