Wihoo

Peppar peppar... MINA ÖGON ÄR OK NUUUUUU :D  Har tom. haft smink på mig idag!! Åå det var så skönt o befriande.. Låter sjukt kanske. Men det känns så mycket bättre med masken på  :)  Men jag har sällan mycket smink.. mest sådär så att det ser naturligt ut. Me like. MEN Nikkos härliga förkylning som han haft har satt sig på mig nu.. Febern e borta iaf. Men huvudet fullt med snooor :P  Det har gått bra o jobba ändå.. Fast jag är i min lilla rosa bubbla. Men idag var det faktiskt jobbigt. Så jäkla snorig.. Det enda jag gjorde va o snöt mig. Huvudet kändes som ett 10 kgs bowlingklot.. Gick hem lite tidigare..  Skönt! Så mina ögon kanske inte ser så pigga ut.. Mest glansiga o trötta..

Ikväll var Milla o Liz uppe en sväng. Nikko verkligen älskar dom två :D

På lördag ska vi på en tripp allihop till Drakborgen o latja lite. Ska bli kul!


Gör just nu.. Nikko sover. Jag ligger i soffan o försöker andas.. med ett glas vin..
Hade vart gott med nå salt till.. eller chilinötter!

Vad gör vi då i denna djungel?



Btw ni som är intresserade av o köpa min soffa/bäddsoffa, hallmöbel eller köksbord HOJTA! :)

Have a nice evening

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0