SAKNAD

Saknaden är ingen rolig. Nu har ukki åkt.. :( Nikko stod i fönstret o grinade o halv skrek uuuukkiiiii.. Vill följa meee.. Åååh mitt hjärta går sönder! Jag är också ledsen över att han åkte. Det har vart så mysigt när han har varit här. Han har hjälpt till med Nikko, fixat o donat med hemmet o bilen :) TACKSAM ♥ Älskar min pappa!

Det har varit fullt ös mellan pappa o Nikko. Dom har haft så roligt! Man har fått skratta så tårarna har runnit ibland. Nikko e så bäng ibland hehe En kul grej.. Vi satt vid köksbordet allihop o så säger Nikko - Ont i magen mamma.. Jag sa åt honom o försöka bajsa lite då. Då suckar han o ser så där allvarlig ut o säger - Nää mamma.. Bajsa morron istället.. Orka inte nu.. hehe Kan va jobbigt det med! :P

Nikko har inte släppt ukki många sekunder den här veckan :D Busat o retat varann.
Jag har fått vara utan en kille som hänger på en en hel vecka nu! Nästan så man längtar till att han kryper ner brevid en på natten osv :) Han har sovit brevid pappa hela veckan.

Bundisarna 














E så nöjd med denna vecka. Kommer leva länge på det här :)

Nu längtar jag till mitten av november då vi åker ner till sthlm o firar pappas 60 års dag.
Sköööönt o få komma "hem".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0