Nikko

Nikkos mun går i ett.. HEEELA tiden :D Han kommer med så roliga grejer ibland. Måste skriva ner så att jag kommer ihåg dom.

Igår stod han o berättade för mig att man måste ha kläder på sig annars blir det kallt när man går ut.. Han ser så allvarlig ut också när han förklarar
- Mamma.. Måste ha tröja o byxor annars fryser ute.. Så babblade han om att han skulle ta på sig tröja, byxor o strumpor blablabla.. :D  Sen vart det tyst och en stor suck. - mamma.. Nikko pratar jätte mycket.. ååh och en suck igen.. haha  Lät så roligt så jag bara höll med o skrattade :D

Sen kommer han springandes mot en o kramar om en o säger - Älka dig mamma.. Kan hända ett par gånger per dag :D Såå gulligt så man döööör ♥ Tycker det är kul att det kommer bara sådär. Hemma hos mig sa man aldrig det högt.. Man bara visste det. Innan mamma gick bort så började vi säga meningen älskar dig. Vilket va skönt! :)

Idag kommer äntligen ukki! (pappa)  Han e lite bättre nu. Han har legat hos syrran o kryat på sig lite.. Lite antibiotika osv som hjälpmedel. Hoppas på att han är bättre iaf.. Så att han inte åker 50 mil till oss och mår skit. Han e så envis.. Han sa att han inte klarar av att vara utan oss nå fler dagar så han skulle åka idag. Jag kan inte hindra honom. Saknar honom jätte mycket faktiskt! Det ska bli skönt o få umgås med honom i ett par dagar :) Nikko e eld o lågor. Det första han sa imorse.. Ukki kommer idag mamma! Ukki sjuuk.. hostar o snorar mamma? Ukki ha korv mamma o godis mamma? Pappa berättade för honom vid nått tillfälle att han kommer när han e frisk o att han har hosta, sen att han hade med sig korv, godis o presenter till mamma och Nikko. Det har ju satt sig i Nikkos huvud.. :) Hört tjatet en vecka nu :P

Han är efterlängtad iaf :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0