Mys

Va hos doktorn idag med mitt brunöga.... hahaha
Fick en redig behandling av doktorn.. Han sprutade sönder mitt öga med koksaltlösning.. Flera tuber! Fyy va obehagligt.. Han nöp tag i ögonlocket helt galen och sprutade hej vilt så att hela jag, mitt hår o mitt linne blev dyngsurt. Gjorde skit ont ju!! Sen när han kletat nån gegga i mitt öga så sa han - Om det inte har blivit bättre inom nån dag så kommer han att ställa mig i duschen..................................?  :P

Så här såg mitt misshandlade öga ut efter doktorbesöket :/

Men faktiskt så känns det redan bättre i ögat :)

Tagit det lugnt idag med Nikko. Hans astma börjar väl bli bättre.. Men inte bra än :(

På fredag kommer pappa!! Han har varit sjuk och han sålde ju sin bil för nå dagar sen o köpte en ny idag. Så nu kan han åka :) SOM VI LÄNGTAR!!

Hade min hemliga gäst på besök också :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du... grisar tar man väl ändå inte in i huset?? :p

2011-10-05 @ 21:56:22
Postat av: Anonym

Snyggare än liz iaf

2011-10-14 @ 15:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0