Min..

.. lilla älskling ligger här brevid mig i soffan. Han har verkligen kurat ihop sig mot mig med sin lilla kossa som hänger med precis överallt.. Sin kudde o täcke. Vi har tittar på Nicke Nyfiken tillsammans.. kramats o myst till 100. Innan han somnade så sa han dom "små" orden.. Ja älka mamma..♥
Det ser så roligt ut när han försöker hålla små ögonen uppe. Till slut så rullar dom bara.. o pang så e han väck. Han fick sitt lilla kli på ryggen o ansiktet också innan han somna. Han har det bra han :P  Allt för dig min baby.

Imorgon bär det av till Sundsvall för lek i Drakborgen. Jag o Nikko har tittar på bilder därifrån och Nikko ville dit nuuu nunu :) Han var på väg ner för trappen o ropade " kom nu mamma åka o leka" Försökte förklara att det är stängt på kvällen :D Han accepterade det till slut och förstod att vi ska åka imorgon när vi har vaknat o så :) Det är så kul när han förstår så mycket och även kan säga vad han vill. Skönt!

Ikväll var även Lova på besök. Lovas namn är det första Nikko ropar när han kommer in på dagis. Han blir överlycklig när han ser hennes kläder hänga på hennes krok.

Nikko satt som en äkta karl i sin fåtölj medans Lova serverade kaffe i småkoppar åt han. Han surplade och aaahh efter varje kopp.  Han tog en djup suck o tittade på den fjärde koppen "kaffe" o sa.. Nej tack Lova, mätt nu.. aah.. Lova försökte ändå med en till o till slut så gick Nikko med på EN kopp till. Såg så kul ut :D Som ett litet gift par.

Så gulliga!





Nää om man ska gå o lägga sig så man e någorlunda pigg inför svall
med familjen Muppson..

Gonatt suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0