Härlig

En härlig dag!

Jag o Nikko var på traktorjakt.. Vi lyckades och kom till traktor, grävskop och lastbilsparadiset! :D

Han va så salig när han såg alla traktorer arbeta.. Han var helt till sig och försökte prata o berätta saker för mig men det gick inte han fick inte fram nå ord haha Mamamamaaamama  tratratra ÅÅÅÅH tittaa mamma! Mamama eh eh eh mmm. ee e ee Så lät det typ i en timme.. haha Min sötunge! Så kul o se honom så glad.. Lasbilschaffisarna pratade med honom o fnissade lite åt honom för att han var så till sig. När dom åkte iväg så tutade, blinkade och vinkade dom. Nikko med nästan så armen höll på o falla av hehe  Min sötnöt!

Sen har vi umgåtts med grannarna, ätit, kollat Bompa, läst böcker osv :) Mysdag ♥

Astman är bättre med men inte helt. Men inte behövt använda maskinen idag iaf! Skönt!






Kasta sten i vatten e kul.

Leka med lilla traktorn

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0