Fynd

Idag har jag fyndat! Vi var på bytardagen imorse. Hittade en overall, täckbraller, tröjer och nån byxa till Nikko. Allt e typ som nytt. Overallen och täckbrallerna e som nya och dom gick på 70 kronor tillsammans!! Helt sjukt billigt o bra märken! Perfekt o nöjd. Vintern kan komma nu! Vi e redo :) Eller nää vi har inga vinterdojer än.. O snälla vinter kan du inte hoppa över ett år? Eller två? Men det e mysigt med vinter.. men inte när man måste gräva fram bilen varje morgon, värma upp den o åka 5 mil till jobbet varje dag :/ LÄNGTAR INTE! Men men vi e nästan redo iaf...

Vi har haft en bra dag med mycket lek både dag o "natt" Vi gick ut i mörkret vid 19 tiden med grannen. Barnen lekte på dagislekplatsen o hade kul. Efter leken gick vi en kort promenad. Nikko tycker det e så spännande och mysigt o va ute när det e mörkt. Han pratar om stjärnorna, månen och natten osv Så söt :)

Han somnade sött i min säng efter en konstig barnbok som jag läste för honom (som varje kväll) En gris som blir less på hans mamma och rymmer hemifrån.. Han hittar en korvkiosk. Så frågar han korvgubben om han får flytta hem till honom.. Då svarar korvgubben.... - Nej det får du inte! Tror du jag är dum i huvudet! ?  Så fortsätter boken med att han går till en hund o frågar samma fråga o hunden måste ringa sin fru o får till svar av frugan ALDRIG I LIVET! 
Eeeeh så konstiga barnböcker nu förtiden..


När vi kom hem från bytardagen så satte vi oss på gården, på gatan i solen :) Mysigt!







En suveräään dag o kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0