Feber..

Kul... har fått feber.. o ont i halsen.. o hosta.. Kom så plötsligt.
Eller har känt mig låg i nån dag o nu så e den häääär... :/
Men blir nog jobb imorgon ändå.

Jag kan inte sluta tänka på nått annat än flytten nu..Fy vad jag längtar!
Fruktansvärt skönt att äntligen få arslet ur vagnen. Längtar inte bara för min skull utan även för Nikkos skull. Tänk vilken släkt han kommer att ha helt plötsligt så nära :) Vilka middagar, fikor, kalas osv han kommer ha med alla kusiner, moster, fastrar, morbröder, farbröder, farfar, farmor, morfar! Helt sjukt ju.  Man ska va rädd om sina nära o kära. Dom betyder så mycket. Vi kommer inte vara ensamma någe mer :) Varendaste kotte står med öppna armar och den känslan har jag saknat ett tag nu. Att ha sina vänner o familj runt omkring sig. Trygghet för mig!

Vill gärna att dom här månaderna går fort nu så vi kommer ner nångång. Vill inte sitta här mer.. Nu låter jag bitter men just idag har jag en bitter o känslig dag.
Ska gå o lägga mig så det blir en ny dag!

Ska lägga mig brevid min mysiga bebis.. Han är världens goaste. Vi badade ihop, lekte med grävskopor osv där i badet :D Han hade så roligt. Efter badet läste två böcker i vanlig ordning sen lite kli på ryggen. Efter att bara ha kliat i knappt en minut så sov han. Han e så vacker o ser så söt ut när han börjar drömma o händerna o småfötterna börjar röra sig. Som på en hund :D Efter att ha klappat o pussat på honom lite så fick han sova ifred :)

Nu när jag tänker efter så ska jag bära över honom till sin säng.. Nu när jag e sjuk o han börjar bli frisk så e det nog inte så smart o ha han liggandes brevid.

Sov gott vänner


Kommentarer
Postat av: Sebba

Det var fint skrivet

2011-10-24 @ 02:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0