Duktig

Nikko har blivit förkyld igen o har lite svårigheter med andningen.. :/  Men vi puffar på o andas med inhalatorn för fulla muggar. Var även hos doktorn idag med oss båda. Jag med mitt öga som inte vill ge med sig.. Ska tillbaka imorgon igen. Nikko fick ta ett halsprov och så kollade dom sänkan på honom. Han chockade sjuksystrarna genom att hoppa upp på stolen själv och så stack han fram fingret o sa - Ingen fara. Så sött! Han e så duktig!
Så nu har vi våran hostmedicin, nässpray och alla dessa sortera andningshjälpmedel.
Han leker, äter och dricker så jag e rätt nöjd ändå :)

Får vara hemma imorgon med från jobbet.. :/ Vill inget annat än att jobba!
Hoppas på ett snabbt tillfrisknande

Äntligen har DH börjat också! Som jag har väntat.. i ett halvår eller vad det e! :D
Bästa serien.. I love it!

Nu e det snart tack o gonatt. Men i vanlig ordning sitter jag o väntar på att min tvättmaskin ska bli klar. Lär mig aldrig...! :P

Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0