Åååh

Barnledig i helgen! ÅÅååå va jag ska sova på lördag! Ska bli så skönt :)
No stress.. möjligtvis i mitt huvud men ska verkligen inte göra nått speciellt. Ska ta dagen som den kommer.

Mina ögon e väl på bättringsvägar.. ÄNTLIGEN! Har fått en dunderkur nu med tre olika droppar som underhåller ögonen. Idag var första dagen jag inte har tänkt på dom på hela dagen. Annars har dom kliat, blivit suddiga lite då o då, gjort ont osv I 5 VECKOR!! Får lixom vara nog nu va... Men så underbart att det känns bättre nu iaf.
Ska köpa nytt smink och sminka mig gärnet när det e helt bra :D Så om ni ser mig nån dag med clownsminkning så är det bara för att jag kan sminka mig och är glad över det :P

Lever i en bubbla just nu med mycket i huvudet. Mycket o styra upp innan januari. Ska bli såååå underbart o komma hem igen. Det är så skönt att äntligen bestämt sig och att det kommer att hända!! Utan nå skrypler :D Happy



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken babe!

2011-10-23 @ 22:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0