Wawawiwa

Idag har det vart en händelserik dag. Dagen tänker jag hoppa över o skriva om för respekt för min vän :)   Men slutet gott allting gott

Somna en timme med Nikko idag. Vilket var jätte skönt men jag hade ju tänkt o göra en massa saker när han sov.. Men dom sakerna finns kvar! Tyvärr....

Efter middagen så åkte jag o Nikko till Sara o Theodor (Nikkos dagiskompis). Där lekte o röjde dom rätt bra :)  Vi fick även gofika.. Kladdkaka.. syndat ja! Men fasiken va gott det var! :P

Vi hade mycket trevligt o mysigt. Tack för allt Sara o Theodor :)

När vi kom hem så mös jag o Nikko lite i soffan innan sängdags








Du e den finaste lillkillen i mitt liv. Mamma älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0