SE UPP! ...

EN TUPP!?...  Bara jag som skrattar nu.. jag måste ha den bästa humorn.. :P

Se upp för mycket svordommar i detta inlägg...

Va faaan.. Nu e min jävla mobil jävel sönder igen.. Samma fel som förra gången. Det går inte att ladda den.. Tur att jag har min andra mongotelefon som funkar hyfsat. Mobilen ska in på lagning.. Så jag får leva med min andra i 70 år innan jag får tillbaka min hel o fin. Vill faaan inte vänta i 70 ååår...

Jag älskar min mobil.. Vill inte ens byta den mot en ifån mobil.. Det e sant! :)

I love my phone



Nu längtar jag till Sthlm.. Ska bli skönt o komma iväg. Jag o Nikko drar till
ORMINGE KARNEVAAAL  :D

Har inte missat många karnevaler i mina år. Nikko ska också få in den rutinen. 

Ska bli mysigt. Sen e det party i 2 dagar i Orminget med alla ormingebarn :)
Hur kul är inte det dåå!?

See u out there suckeeers :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0