Ouff..

Vilken helg! Igår hade vi som roligast jag o min partner in crime :) Vi dansade oss in till småtimmarna  :) Skönt! Känns idag vill jag lova.. I både arsle o ben :D Då vet man att man har haft kul! Älskar musik som man inte kan sitta still till!



Jaa jag har haft en barnfri helg som ni kanske har märkt.. Men nu saknar jag min lilla gris :) Han kommer om ett par timmar. Då ska vi åka ut till Bollsta o låna en trimmer.. Nu ryker mitt hår! Näää Nikkos lilla fripp ska få sig en omgång :D

Jag kom förresten med till den sista intervjun hos the Policia :) Ska dit på Tisdag och visa mitt bästa professionella Jag :P  Sen får vi hålla tummarna igen gott folk!

Här kommer lite bilder från i Fredags när jag, Nikko, Sara och Theodor var ute på äventyr.. Det var godisregn osv vid Dollar. Nikko var lite förundrad över varför en kille slänger godis från taket på allt folk :D Men vi fångade lite godis!

Pojkar på rymmen :)

Hmm.. på en sminkväska...inte så fin..

Nikko fick tag på min mascara.. Han snappar verkligen upp allt! Han lyckades med att ta på sig mascara på sina små ögonfransar. Syns dåligt på fotot men det vart fint! haha Bortsett från den svarta klutten på ögonlocket hehe

Jag lär honom allt jag kan :P

Älskar dig mitt lilla troll!

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0