En

En ok dag trotts allt regn :)

Vi blev bjudna på middag idag hos finaste Liz. Vart en god pasta o kycklingröra. Mummigt :P  Tog även ett glas rött till maten.. Jag som inte ens dricker rött tyckte att det var rätt ok vin. Vi hade en trevlig kväll. E så seeg bara.

 

Innan vi skulle hem till Liz o Milla så sov Nikko middag.. Han var så trött stackarn när jag väckte honom. Jag satte han upp till slut.. Han tittade på mig o sa mammaa.. O så slocknade han sittandes.. Min trötta bebis :) ♥

Syns att jag inte har min riktiga mobil.. på fotona.. kameran suuuger.

 

En rolig kvälls incident.. jag skrattade iaf!

Miretta ringde precis när jag skulle lägga Nikko. Både jag o Nikko låg i min säng o mös .. såg att Nikko petade sig i näsan o så gick han ner från sängen.. Jag trodde han skulle hämta papper. Tänkte vad duktig han är :)  Sen gick det kanske 5 min o jag pratade på med syrran tills jag kom på att vart tog Nikko vägen. Hörde hur han prasslade med något vilket jag trodde var papper. Gick ut från sovrummet o ser honom i soffan sittandes skit glad med en hel skogaholmslimpa mellan benen o en macka i munnen :) Där sitter han o käkar, skit nöjd o tittar på tv :D

Där fick jag som inte hängde med i några minuter av Nikkos vakna tid :P Det såg så roligt ut så jag kunde inte annat än att skratta. Sen väl i sängen ligger han skrattandes.. -Nikko tokig äta macka soffaaan hahaha

Gullunge charmtroll till unge!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0