Ååh


Mr. Saxo Beat.
Makes me this
Brings me up
Brings me down
Playing sweet
Makes me move like a freak

Sitter här o sjunger för fulla muggar.. Tur att Nikko sover så han slipper höra på mitt ylande :D Fast han gillar o höra mig sjunga.. Mamma e bäst! :P

Väntar bara på att han ska vakna så att vi kan åka till Dollar.. Måste inhandla glödlampor! Har kolsvart på toa.. Har nog aldrig handlat lysrör.. men det ska väl inte vara så svårt? Tar med mig det gamla för säkerhets skull :)


Igår var det sorgens dag... Nästan.. Först Usama.. nää skojar! :P  Mest sorgens dag för att det kom snö!! Ja snö i Maj.. Tragiskt. Men som tur är så är det borta idag! Kallt som fan bara men det borde vända snart.

Igår fick Nikko en spruta i knät.. Antibiotika rakt in knät.. Jag hade ju dött.. Dom hade fått söva ner mig eller nått. På riktigt!

Nikko fick lugnande och han var så rolig.. Han pekade på folk o skratta högt med ett konstigt skratt medans huvudet inte riktigt hängde med svängde fram o tillbaka. Jag var tvungen att bära honom eftersom inte hans små ben inte orkade bära upp honom riktigt. Han var som en liten fullgubbe :D Lite obehagligt var det men samtidigt var han glad så det kändes ok. Han skrattade tom. åt sprutan när den närmade sig knät.. hehe Min duktiga lilla älskling! Han fick jätte mycket beröm. Han tog till och med det lugnande medlet själv. Stolt mamma :) ♥

I bilen hem sen skällde han ut sin godisask som det var en björn på efter noter.
- Umma böön AJAJ bööön... o pekade med fingret mot björnen jätte allvarligt.. Tyvärr kunde jag inte göra nått annat än att skratta när han höll på :D
Men det gick över o min lilla kom tillbaka efter en stund sakta men säkert :)

3 st Emblaplåster på lilla knät



Här börjar han bli lite små vinglig på bena o ögonen hänger inte riktigt med :)


Mer väck.. :)


Åå vad jag älskar dig min sötaste lilla kille. Du e så duktig.. mammas bästa kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0