Yrt

Vette faaan va som händer.. Nu har jag lite feber o lite små skum.. fattar inte vad det är med mig. Kan vara en mildare variant av Nikkos magsjuka? Men men hoppas på att det är bättre imorgon :)

Idag fick jag hem min lilla prins som inte var på sitt bästa humör direkt men gulli ändå :P
Han krävde att vara i min famn mest hela tiden, släppte inte mig en sekund.. Frustrerande!
Han mår iaf bra nu och ska på dagis imorgon. Skönt för honom att få vara frisk igen :)

Min barnlediga helg blev inte alls som jag hade tänkt mig.. Jag blev sjuk o mest legat hemma. Var på väg ut igår men min kropp orkade inte nått så jag blev kvar hemma. Låg i soffan o önskade mig bort nå helt annanstans.. :P

Nu får det räcka med sjukdomar!! Pallar inte mer.. Så nu får det vara bra!

-----------------------------------

Jag vill så mycket just nu.. Men måste hold my horses.. Tänk tänk tänk.. Lättare sagt än gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0