Sthlm

Resan började bra med en lite snorig Nikko som mådde bra annars. Resan gick jätte fort och Nikko var som en ängel :)

När vi kom fram till min syster så väntade pappa där med öppna armar :) Han hade gjort middag åt oss ♥  Vi åt o umgicks en stund tills det bar av mot kära Orminge. I bilen hörde jag hur Nikko blev rossligare o rossligare och svårare o andas. Styrde bilen mot Nacka akuten.. Där fick han andas lite ventolin ett par gånger och det vart bättre ganska fort. Skönt tänkte jag! Åkte hem till Martina för att sova. Roligt o se hennes gamle nylle ♥

Nikko somnade sent o jag med.. Klockan 05 vaknade jag av att det kändes som att något brändes mot min kropp.. Det var lilla Nikko som var som en kamin.. :(  Lyssnade på hans andning och bestämde mig för att åka till SÖS direkt. Kom till barnakuten och där fick han hjälp direkt o andas. Skönt att vara i trygga händer.. Där fick han andas in lite allt möjligt vid 6-7 tillfällen. Vid 12 tiden fick vi åka hem. Redo för att åka in igen om det behövdes.. MEn då skulle vi få läggas in.. Såå var vår första dag i sthlm.
Som tur är så mår han bättre men andningen är inte 100 men näst intill :)  Jätte skönt. Min lilla stackare. Tur att han är en glad o go unge min älskling ♥  Han gör det så mycket lättare för mig när han är så uppåt vid så jobbiga tillfällen, när ens mammahjärta håller på att gå i spillror av oro.

När vi kom hem sov vi i nästan 4 timmar.. JÄtte skönt! Vaknade ganska pigga o glada :)
Inge feber o andningen bättre.

Vi har tagit det lugnt i dag o umgåtts med Martina.

Nu sover lilla älsklingen gott och jag o Martina sitter vid bordet med varsitt glas vin, dator, telefon och makrillsmackor. Mysigt att få slappna av lite :)



Händelserikt! :P

Gonatt mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0