SOL

Vilken skillnad det är på energin och humöret när solen är framme!


Idag ska det packas och fixas här hemma.. för imorgon bär det av till stockholm. Jag gör en väldigt korkad grej. Jag åker ner fast jag inte har nå pengar.. Men jag vill så gärna och hela min kropp skriker efter sthlms luften :) Jag gör det bara o får ta konsekventerna.. Va faan lite roligt måste man ju få ha det!

Skönt att man har sällskap i bilen med. Syrran o Nikko :) Ser fram emot denna resa jätte mycket! Pirrar i kroppen!
Efter sthlms resan kommer det att pirra ännu mer tror jag.. ska nog inte hem direkt.. hehe Längtar! :P Fjantig man e..

Ha en bra dag i solen mina vänner

Kommentarer
Postat av: kirsi

ibland måste man göra sådana prioriteringar för att må bra. ha riktigt riktigt roligt i stockholm!!!!! :)

2011-03-01 @ 13:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0