När

När tar det slut??! Nikko e fortfarande inte bra.. Men det blev nog inte nå vattkoppor. Skulle ju vara skönt o ha det avklarat men jag e så slut som människa nu efter alla sjukdomar och denna oro i kroppen som man omedvetet har. Har ju ett par runt mig som har barn med vattkoppor just nu.. Så än finns det en chans :) Konstigt att man vill att ens barn ska få en sjukdom men det blir ju lindrigare ju yngre dom är. Thats why :)

Idag blir jag barnledig ända till på sön. Då ska jag verkligen bara slappa o ta igen krafterna. Skulle ju vara kul o göra nått kul med.. Typ som att gå ut o svänga sina lurviga. Men får se hur jag mår :)

Trotts allt jobbigt så har jag något i kroppen som gör att det pirrar till lite extra ibland.. Är glad! :)  Kanske vårkänslor :P


Här har ni min sjukling.. Är så ovan att han inte äter.. Annars äter han som en häst.
Men nu sista dagarn har han knappt ätit något. JÄtte tråkigt.
Han tar väl igen sig sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0