Konstig del 2

Vid 17 tiden fick jag ett mess från Nikkos pappa som frågade om det gick bra om han hade Nikko tills på söndag.. Blev lite chockad eftersom jag trodde han var utomlands......... hehe.......

Men kändes ok. Chans till att storstäda, sova ut o bara vara! 18 åkte Nikko. Tomt här hemma utan honom.. när ska man vänja sig?

Men jag o min partner in crime kom på den galanta idén att kanske gå ut o svänga våra lurviga.. nyktra o det gjorde vi! Vi fick som vi ville.. vi fick dansa! Men resten av folket som var där... kändes som att det var något gruppboende ute.. Kändes inte riktigt ok.. kalla mig elak men ibland undrar man vart folket kommer ifrån och hur dom tänker....?

Kul på dansgolvet kan jag ha nykter som onykter! Har man en rolig partner o dansa med som kan släppa loss är det helt perfekt :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0