Joo

.. men visst!

OGILLA
Något jag riktigt ogillar är folk som spelar något som dom absolut inte är.. Jag har inte råkat ut för något speciellt nu men jag stör mig bara nu när jag tänker på det.. Varför utge sig för att vara något man inte är? Det lyser igenom, men alla ser inte det.. Det jag vill göra då är att skrika.. FAAAAALSK!! Öppna era ögon! Dom finns runt omkring er.. Tur att man är vuxen nog att välja sina vänner. Hur kan dom leva med sig själva?


GILLA
Min älskade lilla Nikko
Vänner/familj

-----------------------------------------------



Kommentarer
Postat av: Liz

Jo... Jag vet du!!! Vidrigt...

2011-03-09 @ 22:21:15
Postat av: Nadja R

Vem är det som är falsk?? Vad har hänt??

2011-03-17 @ 12:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0