Jobb

Sköööönt! Fick jobba lite här på MSB idag :) alltid skönt att få jobba! Jobbar även imorgon :) Hääärligt!

Idag vaknade jag av mig själv 06.15.. PIGG!! Helt sjukt!! Det var år o dar sen känns det som. Nikko sov till 07.00. När han vaknade så var det bara att klä på honom, ett äpple i handen sen iväg mot dagis.

Men kändes konstigt att inte vara halvt död.. Samtidigt jätte skönt!

Nikko skuttade glatt in till dagis och jag körde glatt mot Sandö.

En härlig morgon! Ser ut att bli en härlig dag med :)

Åååå va positiv :D


Kommentarer
Postat av: Nadja R

Härligt för dig Marika och härligt för Nikko med, det gör ju nåt med er framtid.

Jag önskar verkligen att du får ett jobb på heltid.



Ha en fin dag :)

Kramiz

2011-03-17 @ 12:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0