Hur

Vissa grejer som man trodde skulle bli jobbigt blev inte så jobbigt som jag hade trott.

Jag tar dagen som den kommer och planerar inte så värst mycket för framtiden.. För vem vet vart vinden bär mig imorgon eller om ett år? Ingen som vet, så varför planera? :)

Jag har så mycket bra runt omkring mig, bra vänner, nya vänner. Min son är underbar. Det är det som håller mig uppe och att jag kan ta dagen som den kommer. Önskar jag hade ett arbete bara.. Det är väl det största problemet jag har.. Inkomsten som inte ställer upp riktigt.

Imorgon är en ny dag med nya tag och nya möjligheter! Sitt inte o va bitter..
Du kommer ingen vart med det :)



puss o kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0