Giv..

Giv mig styrka!

Men om jag orkat med Nikko idag så som jag har mått mellanåt har jag nog styrka så det räcker o blir över :P

Han har varit i sitt esse.. Förstår honom.. Inte kul o sitta inne med mamma hela dagen. Men jag kunde inte skjussa honom på dagis pga av att jag inte vågade.. Man vet aldrig vad som kan hända på vägen :P 
Men vi har sysselsatt varann med bus, lek och film ändå. Skönt. När han har somnat kommer jag säkert att ligga som ett kolli här i soffan.. Men det kan vara ganska skönt. Ta igen krafter :)

Önskar jag hade lite sällskap.. fast det är nog inte många som vill umgås med mig just nu... :(  :P

Nikko o jag leker kurragömma.....

-Vart e Nikko??..........


Skit lycklig när jag hittade honom :D

-Hääär!


Min finaste älskling

Kommentarer
Postat av: Kathleen

Hihihi.. Va söt han är! Hoppas du blir bättre snart!

2011-03-28 @ 19:16:29
Postat av: Hanna

men vilka härliga bilder! syns man inte så finns man inte...

hahaha, har nåt minne av att lillsyrran bara stod rätt upp och ner och bara höll för ögonen och trodde att det skulle funka när vi lekte kurragömma:)

miss u!

kram

2011-03-28 @ 22:21:58
Postat av: martina

hmm varför exakt ville du inte sätta dig i bilen..? du får ju försöka vara liiite mer detaljerad i din blogg...=D

2011-03-29 @ 08:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0