Du o jag

Sjukstugan.nu

Nikko har verkligen otur när det gäller att vara sjuk.. Magsjuk o öroninflammation :( Stackaren.. men som tur är så klagar han inte på öronen. Så det är ett snällt virus. Men han äter pencilin nu och jag hoppas att han blir bättre snart. Bara febern går ner så är jag glad.
Ber till gud att jag slipper magsjukan.. VILL INTEEEE

Annars är det lugnt här.. Känslor sprudlar åt alla håll, crazybanana, tvättmaskinen går runt för fulla muggar, men som tur är så kräks han inte.. bara igår. Det e ju så vidrigt fast det kommer från den personen man älskar mest i hela världen.

Du o jag Nikko mot världen älskling.. du o jag.. Vi e starka, vi e bäst, vi e underbara tillsammans. Jag älskar dig! ♥

Bilder från sjukhuset idag

Radarparet




Ett tillgjort smile  :P


o igen.. hehe sötis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0