Bakning

Idag har jag varit lite piggare o mått bättre. Skönt! Men trött som bara den just nu.

Nikko har varit på dagis idag o jag var hemma och bara tog det lugnt dom få timmarna han får vara på dagis nu när jag är arbetslös.
När jag hämtade honom vågade jag mig ut till affären för att handla lite mat o sånt. Kan behövas ibland.. :)

Efter att vi vilat o fixat middag fick jag för mig att vi ska fixa ihop en sockerkaka.. VARFÖR kan jag inte baka??! Asso det slår aldrig fel.. Blir alltid något fel. Ska bli väldigt spännande o se hur denna historia slutar. Den ser nästan ut som en sockerkaka iaf..... Ska visa er..

Nikko hade jätte kul förutom att han blev livrädd för elvispen hahaha stackaren.. Jag måste börja baka mer. Pinsamt ju :D





Den gick o äta!!!



Kommentarer
Postat av: Kathleen

Hahaha! Va söt att han blir rädd.. Lillen.. Ja det såg ju gott ut iaf.. Bara o sätta igång elvispen o böraja baka!=O)

2011-03-30 @ 07:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0