06.15

Nikko var pigg o glad kl 05.50..... Mindre pigg mamma...
Men jag var iaf glad! :)

Nikko var ovanligt pigg o glad.. Han tog fram sina kritor, böcker, leksaker direkt o började leka o rita. Han satte på dvdn med Mora Träsk också.. men där fick jag bryta hans pigghet.. Har ingen lust o lyssna på dampet 06.00.. :P
Jag orkade inte ens gå upp ur sängen så jag låg där o tittade o lyssnade på honom när han surrade järnet. Jag läste (sluddrade) till nån bok, tittade på alla streck han ritade på Millas teckning. Jag ville mer mysa, pussas o kramas... men det ville inte Nikko.. 07 ringde klockan så då gick jag upp :) Fixade frukost o allt som hör till. Sen iväg till dagis :)

 

Älskar dig min finaste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0