Så nice

Att sommaren är här! :)

Nu har vi varit ute i solen alldeles för mycket.. Nikko har fått värmeutslag. Vad gör man då? Stannar inne eller leker i skuggan.. Säg det till en 2 åring! Du får bara leka i skuggan..  Trist! Så idag blir det till att ta det lugnt o gå ut en liten sväng bara. Funderar på att ta ut en vattenleksak som man kan sitta i. Fylla den med vatten så kan han sitta i den o plaska :)  Kanske tar ett dyk i den jag med :P Bomben kanske? Eller spiken? Nää ett graciöst svandyk!

Jag e sååå festsugen.. Men eftersom läget ser ut som det gör så blir det nog inte så mycket festa o släppa loss för min del om jag inte får tag i nån barnvakt iofs. Men tycker det är en jobbig bit.. Att behöva fråga! Men får väl ta o lära mig.......

Vill bara påminna er om att ha koll på lägenheter i stockholm åt mig! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0