Rain

The rain is fallin down down down

Sitter här i soffan o glor på datorn.. Nikko sitter o gäspar o säger -trött mamma trööött soovaa. Sötunge! Man blir lite mosig när det e grått ute :)

Själv ska jag försöka sätta igång o plocka här hemma.. Inte så kul. Har lixom ingen lust/ork med nått just nu. Men pallar heller inte med o se alla leksaker o tvätt som är där dom inte ska vara. Vika o lägga in... kuuul..

Vill bara göra roliga saker! Känner mig som en ungdom.. skita i allt o bara ha kul. Men som tur är så är jag lite vuxen nog i huvudet att förstå att det inte funkar så i det riktiga livet.

Man kan inte ha kul jämt :)

Titta va sött man somna här i soffan brevid mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0