Planering

Jag gillar ju ändå o ha lite koll på läget och älskar att planera saker. Så imorse i brist på annat så satte jag mig för att kolla vad vi ska hitta på under midsommarafton.
Satt igår o funderade på vad jag gjorde förra året.. Tacka vet jag bloggen. Bloggen är min almanacka! Kollade enkelt vad vi gjorde förra året. Hade aldrig kommit på det annars!

Jag Nikko o mina brorsdöttrar var på Murberget. Vi hade faktiskt ganska mysigt där med picknick, jordgubbar osv.  Så dit åker vi iår igen!
Perfekt traditionell midsommarfirande med ponnyridning, fiskedamm m.m Hoppas bara på fint väder :)  Iår följer Liz o Milla med :) Ska bli mysigt.

Från förra året


Min lillskit, så liten.. :)


Ska bli nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0