Jag..

Jag vill också ha sommarlov.. tänk va nice o inte ha nå bekymmer bara ha sommarlov! Hela sommaren! Göra galna saker o mamma o pappa betalar :P Underbara tid!

Kan inte förstå att det snart har gått 5 år utan min mamma. Om en månad ca..
Jag tänker på henne fortfarande nästan varje dag.. Alltid nått som påminner om henne o ibland så kan jag se mamma i Nikko. Han e ganska lik ibland.. o nu när man själv har blivit lite äldre så ser jag även i mig själv ibland. Fast jag e mörk :) Syrran påminner också om mamma ibland. Saknar henne så. Nikko skulle ha haft världens bästa mormor! Tur att Nikko har sin fina morfar vid sin sida ♥

Jag älskar dig mamma 4 ever and ever







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0