Asso

Min partynerv rycker helt sjukt mycket nu.. Lååångt kvar tills jag får köra loss. Men bara hålla ut.. o vänja sig!
Nikkos pappa flyttar o kommer ha honom 1 gång  i månaden from nu.. Så då blir det lite annat. Så nu har jag egentligen inget som håller mig kvar här i kramfors.

Därav min desperation att flytta! Kommer bli så nice sen att bo med alla nära o kära. Säger inte att jag har fina vänner här för det har jag! Älskar mina vänner här.. Men sthlm är hemma för mig. Kommer nog alltid att vara så.. Tryggheten finns där. :) Ni fattar!

Kommer att flytta så fort jag får någonstans att bo. Nice nice :)  Kan ta ett bra tag innan man får tag i nå boende men det gäller att ha öron o ögon öppna!
Hjälp mig ni med! :)


Kommentarer
Postat av: Kathleen

Åhhhh va kul att ni ska flytta ner!! Det ska VI me så fort vi får vårat hus sålt!! =O) Händer liite saker.. Ringer dig någon dag för lite uppdatering..

2011-06-14 @ 13:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0