Ibland

Ibland när jag känner mig nere.. Så vill jag ha min mamma. Fast jag är 31..
Just nu har jag en så enorm saknad efter henne. Vill ha henne vid min sida. Vill prata med henne om mitt liv om vad som har hänt o vad som händer.
Känns som att jag har så mycket jag vill säga henne. Att jag har fått jobb, berätta om Nikkos bravader, vad jag gjort till middag, att jag har tvättat alla sängkläder sånna saker som bara en mamma bryr sig om att lyssna på.

Vill ha en kram, en kram från min mamma.






Kommentarer
Postat av: Katja

Det du skriver känns så självklart..men tyvär är det inte så..alla har inte sin mamma:( många gånger så glömmer man bort hur tacksam man ska vara som har vår mamma i livet...ni va så unga när Merja gick bort..och nu när du verkligen skulle behöva henne..önskar dig verkligen kraft att fortsätta va den mamman du är för Nikko jag ser hur han får så mycket kärlek och är så trygg och därför har han utveklats och blivit så duktig..du är en så bra mamma<3

2011-07-28 @ 01:48:12
Postat av: Marika

Va du är gullig :) Tack <3 Orden värmer i hjärtat Kärlek till dig

2011-07-28 @ 20:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0