Bajs o Risön

Idag vaknade vi 06.......... när vi äntligen fick sova! Men mycket saker i huvudet så det var bara o invänta till att klockan blev 08 så jag kunde börja ring runt till polisen, banken o Telenor som snott 3000 kr från mig :P   Ordnade allt o åkte till banken kl 10 o sen polisen för att hämta ut anmälan, kopiera skicka papper till höger o vänster för att jag ska få en möjlighet att få tillbaka pengarna.. Efter allt det där så styrde jag o Nikko bilen mot Solle, Risön. Där Mary o Micke har sin husvagn just nu. Sååå mysigt! Vi har haft en bra dag o kväll. Hamnade på solles gator mot kvällskvisten med massor med folk. Nipyran tror jag det heter. En slags festival. :)

En stor tugga på G

Dagen o kvällen slutade bra på flera sätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0