Akuten

I fredags kväll/natt fick jag åka till akuten med Nikko (astman) Igår morse 06.30 fick jag åka in igen med honom för att det blev värre.. Lagom trött efter 1-2 timmars sömn... :/
Nu e han hos sin far en vecka.. Älskar dig min lilla skit! Han var så duktig ♥

 



Glad i hågen kom jag äntligen fram till Orminget idag.. Martina kom till rondellen o skulle möta upp mig. Medans jag pratar i tel så ser jag Martina hoppa i buskarna o att hon faller... O hon stannar kvar där nere i buskarna.. Sen börjar hon ropa på mig. Då fattade jag att det var illa..
Så in på AKUTEN haha Martinaaa jag orkar inte.. haha Svimmar o tramsar.. Gör mig så orolig. In, röntga vänta.. Tackar gud att den inte var bruten! Älskar dig fast du ska leka supermannen o hoppa i buskarna ♥



No more akuten for me

Kommentarer
Postat av: martina

hahaha jag e ju din superman.. =) imorrn ska d sittas ner..hheeeela kvälla =D puss för att du fanns där när jag bhövde dig. PRECIS som ett <3 ska vara.. älskar dig!!

2011-07-31 @ 22:55:13
URL: http://kickmicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0