<---@

Bitterheten har gått över.. Ibland får man vara bitter man måste få ha sina sämre dagar. Tur att jag har en bättre dag idag :)

Imorgon är det sista dagen hos polisen sen e jag ledig fram tills jag börjar jobba på det nya stället :)

Ska mysa så mycket jag kan med Nikko till lördagen..ÅÅ jag blir nästan tårögd när jag tänker att jag ska vara utan honom en vecka..  Kommer att sakna honom så mycket! Min lilla älskling o vara utan mamma så länge. Men jag hoppas att han kommer ha en bra vecka. Vill bara att han ska ha det bäst!
Jag kommer att ha kul den veckan men från att vara heltids mamma till att inte ta hand om nån liten alls blir konstigt o tomt!

Nu blir det mysa soffan innan sovdags


Kommentarer
Postat av: Anonym

Marika, var lugn. Han kommer att ha det jättefint under veckan. Jag lovar.

Ha det bra själv, passa på att njuta av ensamheten.

/Ankie

2011-07-26 @ 23:24:51
Postat av: Anonym

Ensamheten = Friheten !

2011-07-26 @ 23:27:35
Postat av: Marika

Jag ska passa på o njuta Ankie :) Tack

2011-07-27 @ 09:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0