woop

Tisdagen är här o jag ligger i soffan o slappar. Väntar på att klockan ska gå så jag kan hämta Nikko.
Innan jag ska hämta Nikko tänkte jag sola igen för att möjligtvis få lite färg. Jag känner mig så mycket fräshare när man har lite färg på huden. Speciellt nu när man nästan är grå vit för att kroppen inte fått nå solljus på sig på ett bra tag.
Såå det ska bli skönt o lägga sig där igen o svettas lite :D
Ska försöka att inte sjunga denna gång.. Inte så högt iaf!

Känns skönt nu när mitt däck e fixat.. Han på verkstaden drog ut en stor lång spik från däcket....? Inte så konstigt att jag haft pyspunka då! Men nu är den fixad och plånkan mindre :( Tråkigt!
Men jaja.. Jag kommer iaf ner till sthlm till mina kära ♥

Idag ska det fixas lite här hemma tvätta, städa osv så att jag slipper stressa sen innan vi åker nedåt mot varmare breddgrader!



Ha en bra dag go vänner :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0