SÖNDAG

Idag har min lilla och jag vart o badat i simhallen. Roligt men han har sånt problem med knät så han vill inte dampa som han brukar göra :(  Hoppas att det går över snart..

Han packade upp väskan jag packat ned alla badsaker i.. Efter en liten stund kom han halvspringandes till mig -MAMMAAA TITTAAA  Helt överlycklig! Han hade lyckats ta på sig badbyxorna på halvstång :D



Dagen har varit suverän annars. Ganska lugn och trevlig.
Kvällen fick Nikko vara hos grannen i en halvtimme då jag åkte o sola :) Skönt med värme! I solariet låg jag o sjöng o halvadansa för mig själv för att det var så bra musik :D Kom på mig själv efter en stund och hoppades att ingen hört..
Som vanligt efter första solningen så får man ingen färg.. möjligtvis röd i ansiktet imorgon.. kul!

Det har uppstått ett litet problem ang sthlms resan. Vicki kan inte åka och vi skulle ta hennes bil för att min bil har pyspunka och jag har inte råd o fixa det just nu. Men jag ska ringa runt lite imorgon o kolla priser så får jag helt enkelt leva efter det sen. Tråkigt! :(  Men vi måste ner på ett eller annat vis..
Det är så typiskt. Lyckliga gatan och bara längtar tills BAM nån tar ned en på jorden igen
Jaja ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0