Sol

Jag älskar solen! Man blir så mycket piggare.. Om inte den hade vart framme idag så hade jag vart dödare än dödast. Lääängtar till våren o sommaren :)

Måste nog ta en sväng till solariet o låtsas att man ligger på nån strand någonstans eller på gräsmattan på Flogsta hehe

Idag kom Viktoria förbi en sväng på morgonkvisten och åkte för en stund sen. Fan vad jag längtar tills vi åker!! Kommer att ha så roligt! Man kan inte ha det nå annat med sina vänner. Det kommer att vara damp på högsta nivå :D

När Viktoria va här så satt vi i soffan o snacka blaj.. Det prasslade och rasslade lite i köket och jag gick in för att titta vad den lilla herrn höll på med. Då fick jag se det här.


 

Han var lite småsugen på puffar.. Gillar att han har kommit på att han kan öppna skafferiet och ta en stol o ta det han vill ha.. samma med kylen o frysen... Lite små jobbigt! :D 

Men han var nöjd!

Vet inte vad jag ska hitta på ikväll. Just nu sover han som bestämmer hur dagarna ser ut. Jag ligger o slappar vid datorn och väntar på bättre tider.

Hoppas ni alla får en trevlig lördag! Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0