SNÖ

Idag var jag tvungen o åka till affären.. INGE TOAPAPPER! Grannen kom som tur va med :)

Herreguuu va snööööö.. Ett riktigt vinterland!

Det såg ut som jag hade en till bil ovanpå min bil :)

Vi hade problem o ta oss fram till bilen och ta bort all snö men löste det genom att låna grannens sopborste och skott/sopade bort snön från bilen och runt bilen.. Haha o vi som bara skulle åka o handla lite snabbt :) En halvtimme senare så var bilen framme och körbar. Var helt slut efter de träningspasset.

Kul med all snö för barnen


Milla försöker ivrigt o gräva :D


Hej o hå


Tillsammans klarar vi allt :)

Idag har även julen försvunnit härifrån. Skönt o ha fått det gjort men attans va tomt det vart här hemma. Måste inhandla lite saker till mitt hem som tex LAMPOR! Har typ mörkt hemma hos mig.. Får panik när det är halvljust hela tiden. Måste gå in på toa eller köket för att få helljus :D Men det kommer det kommer (nångång) :D

Nu är det sovdags
gonatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0