Skype

Åå har skypat och fått titta på min fina Martina hela kvällen ♥ Har kramp i mungiperna för att vi beter oss som två kära nördar som smilar och små fnissar(hästgarv)  Guuu vad jag saknar henne! Speciellt när man fick se hennes nylle igen. Alldeles för länge sen hörru!

Har nog inte skrivit det här men nästa vecka på torsdag ska jag, grannen o vicki ta en roadtripp ner till kära stockholm till ooormingeeee och fira min födelsedag! Jag har samlat mina närmaste och 17 platser är bokade o klara på http://www.lacucaracha.se/  SNÄLLA OM JAG MISSAT NÅGON SÅ SKRIK! ALLA SKA MED :)

Ibland är man liiite snyggare än alla andra :D



Guu vad jag längtar.. Få se alla vänner och ormingebarn och parta lite granna. Det blir även ett besök på den berömda Nastrowje som alla i nacka verkar vara på nu för tiden.. Vad hände med HEJA HEJA HACKES..? :P
Det ska bli skiiiit kul!

Jag kommer njuta av varje sekund.. o andas in orminge luften och bunkra upp så jag klarar att vara utan sen ett tag innan nästa resa ner :) 

Nikko ska vara med sin far.. o jag kommer att sakna ihjäl mig, men vet att jag kommer att ha kul o bara vara Marika i ett par dagar. Marika med partybrallor :D 

Ska även ligga sked med Martina.. hehe Som jag längtar!! :D
Så brudar.. Stora sängen i ettan är paxad!
Vi kommer att bo 4 tjejor i Martinas etta :D  Finns det hjärterum så finns det stjärterum :) Vi kommer att ha så roligt mest hela tiden!

Spännande!

gonatt med er sötnötar



Kommentarer
Postat av: martina

åhhhh du kan inte fatta hur mycket jag lääängtar till torsdaaag!!! o fredag o lördag o söndag....skynda skynda hynda <3<3<3 synd att inte lillskit följer med! men tur att man kan skypa med honom iaf ;)

2011-01-22 @ 23:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0