Skratt

Vilken kväll det vart igår!
Hade inte räknat med så mycket men plötsligt ringer Nina o ordnar upp att hon kommer o hämtar mig inom en timme och att vi ska få i oss alkohol innan bowlingen började :D Alltså hade jag AK och Nina ca en timme på oss att dricka 3 vinare.. Tror du vi lyckades?! Nästan!! :D
Vi hade så trevligt hos Nina att vi blev lite sena.. hehe men det var lugnt! Dom som väntade på oss fixade allt. På med pjucken och fram med kloten så var det (full)rulle.
Nina försökte impa med sina moves o gav mig lite "tips från coachen"... Gick ju sådär hehe
Det var många fina stilar i vårat gäng.. Jag nämner inga namn nu.. En gjorde nå baletthopp innan hon kastade iväg klotet och hade en väldigt graciös stil. En annan hon studsade till innan hon ens tog sina steg fram mot banan. Man fick sig ett par skratt redan där :D  Nina hon körde den där stilen med ena benet upp i luften bakom henne haha Själv hade man den snyggaste stilen...... :P

Nina in action :)

Snyggingarna

Efter vi bowlat så vart det äntligen dags för mat! Vi satte oss i restaurangen o beställde in mat+vin från menyn. Helt sjuk god mat! Dyrt men så gott. Rekommenderas!

Gu vad jag fick skratta.. Hela bunten är ju sjuka i huvudet! Alltså på ett bra sätt! Det där kan misstolkas ser jag men jag menar det på ett positivt sätt :D

Skratta så tårarna flög och fick knappt nå luft flera gånger.. Vi satt där bra länge o surra och drack goda drinkar. Sen skulle vi ut o dansa.. o det gjorde vi också! Vi gjorde dansgolvet. Eller Nina gjorde dansgolvet.. Här hade hon också lite speciella moves ibland hehe Jag hade verkligen en rolig kväll som jag hoppas det blir fler av! :)

Tack för allt!

 

 



Kommentarer
Postat av: Nina

Tack själv! Det var verkligen helt galet (he he) Och du, du är ju också sjuk i huvudet, som tur är! Man är lite seg idag men det är det värt. Du hade ju tur som fick napp på lite lammkött.. :)

2011-01-30 @ 19:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0