Saknar..

Saknar min bebis.. Helt sjukt mycket! Det har vart jätte skönt att bara ta det lugnt idag.. behövdes nog. Men mitt hjärta säger att jag behöver min baby nu. En dag till.. Får hålla ut.

Guu vad jag ska mysa med honom. Jag bara längtar tills jag får se hans glada nylle och pussas o kramas. Dåå kommer jag vara hel igen! :)



Idag har jag borrat upp en liten hylla.. Det var läskigt men det gick bra! Den sitter uppe iaf. Behöver bits för att skruva åt skruvarna ordentligt. Ska kolla om jag har några imorgon för nu är det försent för sånt och jag ska gå o lägga mig i sängen för att läsa lite :)

Hoppas ni får en fin måndag mina fina vänner! ( Ja Linda o Nina ni är inräknade där) :P
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0