Nikko

Du är mitt allt.. Jag älskar dig av hela mitt hjärta! Du är min lilla prins (ibland även kallad "lill hitler" för att jag ska göra det HAN vill mest hela tiden) :P
Jag vet att alla har kärlek för sitt barn.. men jag måste få ut lite känslor och då hjälper det lite med att skriva ut det.

Jag har så mycket olika känslor i mig just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen riktigt. Ilskan vet jag inte vad jag ska göra med. Kan ju inte ta ut den på nån oskyldig stackare.. Men att jag inte brytit ihop totalt är för mig ett mysterium. Jag är en ganska känslig person men ändå ganska cool. Jag tar inte åt mig av saker och jag har lätt att borsta av mig saker. Men jag har väl min son o tacka för att jag inte bryter ihop helt. Tur att jag har kärlek i kroppen som jag faktiskt kan ta ut på mitt lilla hjärta :)
Ikväll när jag nattade honom så fick jag tårar i ögonen o började nästan stortjuta för att jag är så lycklig som har en så fin son. Han höll på o somna så han såg inte att mamma låg o nästan lipa..
Han var så söt när han låg där i sina egna små tankar.. så oskyldig. Hans största  problem här i världen är att han inte når upp till saker han vill ha och att han inte alltid får godis när han ber om det :)
Han tittade en stund på mig, pillade mig lite vid ögat och så gav han mig en puss på munnen o vände sig om leendes. Mitt hjärta smällter.. Sen viskade jag "mamma älskar dig mest i hela världen.. du är världens finaste pojke" -Mmm. nöjt svarade han mig då. Ååååh min lilla plutt!!

Som sagt mina känslor är upp o ner.. Har så mycket känslor i mig!! GAAAAAAAH
Jag måste även tacka för att jag har mina älskade vänner som lyssnar på allt detta dravvel.. Tack för att ni finns allihop!


Kommentarer
Postat av: martina

åhhh du o din son är finast i världen!!! <3

2011-01-21 @ 21:31:17
Postat av: marika

du är finast min älskling i love u

2011-01-21 @ 22:13:09
Postat av: Kirsi

du är världens bästa mamma. din kärlek till din son håller ihop dig. Är glad att du har honom.



kram

2011-01-22 @ 18:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0