Natt

Blir så tokig på mig själv.. När jag lovar mig själv att gå o lägga mig tidigt.. o så kolla va klockan är!! Blir galen.. Men får skylla mig själv!
Jag är en kvällsmänniska. Jag kommer igång på kvällen. Det är då jag börjar städa, tvätta, pyssla m.m  Som det här.. Jag gick ut med mina sopor nyss..! Kom på 23.30 att jag måste gå ut med mina sopor.. Normalt? Men skönt o ha det gjort! :)

Imorgon vid 10-11 kommer finaste Sabina och Linnea förbi på en fika. Ska bli mysigt o gosa bebis :D Har saknat dom. Vi bor inte såå långt ifrån varann men ändå blir det inte så ofta man ses. Konstigt, men nog ganska vanligt. Man har ju sina olika liv o pysslar med sitt och tiden bara går.
Dom riktiga vännerna är dom man vet finns där hur lång tid det än går mellan man ses eller hörs. Vilket är jätte skönt. Sagt det förr säger det igen.. I love my friends! ♥

Jag har en vän som jag kallar min okända tvilling.. Lisa. Henne träffade jag i gymnasiet. Min klasskompis sa till mig dom första dagarna att jag var så himla lik hennes kompis Lisa som också gick på Globen men i en annan klass. Hon sa att vi såg lika ut, hade samma sätt o prata röra oss osv.. Sen fick jag till slut syn på henne och det var faktiskt lite creepy.. Vi hade dessutom kockkläder på oss eftersom vi gick Hotell o restaurang. När hon kom fram började vi skratta o sa att nog är vi lika! När vi väl började prata så kom vi fram till att vi gillade samma saker, fyller år nästan på samma dag, samma år,  osv När vi umgåtts mer så kom vi fram till ännu fler saker som vi var läskigt lika på. Vi åt lika sov lika prata lika. Både lärare och elever tog fel på oss och ibland kunde en helt okänd person komma fram o prata som att vi var bundisar för att sen upptäcka att du är ju inte Lisa.. Ganska kul!
Hon är en bra vän men vi hörs en gång per halvår och uppdaterar våra liv. Vi har inte setts på flera år. Men nu har vi bestämt att vi måste ses! Vill så gärna träffa hennes dotter igen.. Hon är så fin! Vill så gärna träffa hela globen tjejgänget. Guu va kul vi har haft! Vi var helt crazy allihop :D Den ena dönicken efter den andra haha Kul tid som jag kommer minnas med ett stort leende på läpparna. Fina vänner :)

Kul med minnen.. Jag har iaf inte haft det tråkigt! Ångrar ingenting, har bara tutat och kört! :D

Man ska inte ångra någonting man gjort.. gjort e gjort LIVE WITH IT! :D

Thats me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0