Ledsen..

Saknar min Bozo jätte mycket... Vill bara mysa in mig i hans stora huvud o ligga på golvet o bara känna hans närhet.. :(

Har försökt glömma.. men han dyker upp var o varannan dag. Vill vara ute o leka med honom, busa i snön som han älskar. Det är skit jobbigt det här. Det kanske låter töntigt i era öron men det gör så ont att vara utan min pälskling.. Han var min käraste ägodel.. min första bebbe..♥
Ångrar att jag skrev över honom.. men vet att det var det bästa för Nikkos skull och Bozos för den delen. En så stor hund ska inte behöva bo i en liten lägenhet.. Ont i hjärtat gör det vill jag lova!

Att det skulle bli så här? Det trodde man ju inte.. elakt svinigt onödigt! Kan nog alla hålla med om.. speciellt när alla vet hur mycket han betydde för mig.

Mitt liv förändrades stort, men till det bättre absolut! Bara det att det fattas en bit och det är min pälskling..
Älskar dig

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0